menu

Loop / Conditietraining

Hardlopen traint het uithoudingsvermogen en zorgt dat spieren worden opgebouwd. Sport kan het lichaam voorzien in de beweging die het nodig heeft. Hardlopen kan er ook toe bijdragen dat de sporter mentale kracht opbouwt. "Een gezonde geest in een gezond lichaam".

Wanneer men begint met hardlopen is het vooral belangrijk om de tijd te nemen en rustig de trainingsintensiteit op te bouwen. De trainer(s) bij HealthCross zorgen hier voor advies, zodat verkomen wordt dat de loper een blessure krijgt. Hardlopen kan men bijna bij elk weertype en daarom is hier dan ook veel vraag naar.

Het beste wordt er gelopen op een niet-verharde ondergrond zoals zand, gras, heide of bosgrond, of een atletiekbaan. HealthCross haar looptrainingen zullen dan ook zoveel mogelijk gebruik maken van deze ondergronden.

Op zoek naar een uitdaging om de conditie te verbeteren? Of je hebt je ingeschreven voor een 5 km/10 km/21 km en je zoekt een geschikte training. Loop een keer mee met een training van HealthCross.

HealthCross adviseert om minimaal twee keer per week te komen trainen om een optimaal resultaat te bereiken.

HealthCross biedt voor iedereen een passende training.

Vorige pagina

Contact

De Heldense Bossen 6
5988 NH Helden

Trainer

Damion Penningnieuwland